17. heinäkuuta 2013

OUT WITH the old mat

Out with the old and in with the new... Haluaisin kovasti päästä eroon meidän olohuoneen beigestä Ikean karvamatosta, joka on edelleenkin makuni mukainen, mutta tuntuu niin kovin tuhdilta ja tunkkaiselta olohuoneessa kesällä. Haluaisin vielä loppukesäksi olkkariin jotain vaaleaa ja mahdollisimman keveää.. Keräsinkin tähän muutaman vaihtoehdon, joista eniten houkuttelisi tuo Annon Pandora-matto kauniine graafisine kuvioineen.

Anno Pandora // Linie Design Luzern // Pappelina Svea // London
// Out with the old and in with the new... I'd really like to get rid of the beige Ikea rug in our living room. I still like the rug but it seems and feels so heavy in the summer. I would like to have some light and fresh mat instead.. I found a few alternatives, and especially the Pandora carpet with graphic patterns is beautiful in my mind.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi! // thank you for leaving a comment!